Compania BEURER — este lider de piață în segmentul de sănătate, frumusețe și confort. Se remarcă mai ales prin intermediul produselor de sănătate și îngrijire personală.
Istoria acestei companii a început în anul 1919, pornind de la o afacere de familie. Totul a început de la crearea pernei electrice care în acei ani era considerată un know-how adevărat. Compania Beurer investea foarte mult în publicitate și marketing și în așa fel continua să se dezvolte.
După ce în anii 30 popularitatea sa a căpătat o creștere semnificativă deja în 1952 firma producea pături electrice, iar peste un an a patentat regulatorul de temperatură și a început producerea saltelelor electrice care la rîndul său au devenit sursa de bază de venit a firmei date.
Cu fiecare an se extindea spectrul de mărfuri produse și astfel în 1979 pe lîngă pernele și păturile electrice BEURER mai producea și: încălzitoare pentru ceainice și farfurii, perne electrice pentru gît, îmbrăcăminte termică special preconizată pentru persoanele care lucrau în frig. Totuși avînd asemenea progres compania nu s-a oprit aici și a continuat să meargă mai departe! La sfîrșitul anilor 80, a mai completat asortimentul său cu aparate pentru masaj cu infraroșu și cu tensiometre.
Compania își continua activitatea sa inovatorie și treptat a ajuns pînă în vîrful piramidei. Deja în 2001 ea a devenit lider în producerea aparatelor electrice pentru menținerea sănătății în Europa.
Această realizare a fost doar un impuls de a progresa mai departe ceea ce și a contribuit la apariția noilor produse și la extinderea mărfurilor deja existente.
În 2008 compania a celebrat al 90-lea jubileu și totodată a fost inclusă în lista celor mai bune 100 de întreprinderi inovative a businesului mijlociu din Germania!
Peste patru ani companiei i s-a acordat premiul «Brandul secolului» pentru pernele electrice Beurer, iar în 2015 a devenit laureat al premiului dat.
La ziua de azi BEURER intră în «Topul celor 100 de întreprinderi în curs de dezvoltare și cu venit profitabil», iar produsele companiei sunt atît de răspîndite încît cuprind toate categoriile de vârstă: de la copii la vîrstnici.
Compania reușește să mențină nivelul înalt de calitate și să furnizeze toate cele necesare pentru casă și sănătatea familiei la prețuri optimale.